2006. október 10., kedd

De jó! Szép az idő!

Most érkeztem meg. Sétáltam egy nagyot, természetesen vásárlással kötöttem össze, mert kellemeset a hasznossal. Hogy melyik a kellemes és melyik a hasznos? - ebben az esetben meg nem tudnám mondani. Hasznos sétálni, mert jót tesz az egészségemnek, de most kivételesen kellemes is volt. Olyan szépen süt a Nap, mégsem volt melegem-elegem.
Ez az! Megismerem: az én nyaram! :) Mikor fiatalabb voltam és bohó(c), akkor is szerettem a vénasszonyok nyarát, nem győzöm csodálni az őszi színeket! Egyébként is szeretem a barnát, sárgát, pirosat, zöldet, szinte minden színt, csak ne legyen hideg. A hideg színek nem a kedvenceim. Érdekes, pedig az ég kékjét mennyit bámulom...
Azért nem csak az eget nézem naphosszat, van ám nekem más dolgom is! A kötelező házimunkák (sajnos vannak) után tegnap például lementettem CD-re szinte minden fontos dolgot a gépemből. Nem akarok úgy járni, mint legutóbb, amikor legyalultam a gépem "c:\" részét, semmit nem mentettem el, mondván, hogy minden megvan lemezeken, aztán kiderült, hogy egy képeslap tervező programnak még a nevét sem tudom, és azt sem, hogy hogyan és hol keressem. /Aztán megtaláltam. :)/ Szóval ezzel szórakoztam.
Ma kellemes meglepetés volt számomra, hogy nyílt egy hatalmas könyvesbolt ott, ahova járok vásárolni. Naná, hogy be kellett menni és naná, hogy nem tudtam kijönni könyv nélkül! De nem könnyelműsködtem, karácsonyra vettem meg valamelyik unokámnak a Moha és Páfrány c. mesekönyvet. Hogy ki kapja, az még majd eldől. Magamnak csak egy CD-t vettem (kibírtam, pedig nagyon nehéz volt!!!), görög népzenét. Már látom, hogy a családi pénztárra jobban kell majd ügyelnem, mert a könyveknek borzasztó nagy a csáberejük! :) És az áruk is. :(

3 megjegyzés:

  1. Jó, bár nem ijedek meg a hosszabb olvasnivalótól sem! :)
    Már nagyon kíváncsi Fáncsi vagyok!
    Endi, ha megírnád, hogy hogyan lépsz be ide, amikor üzenni akarsz, azt nagyon megköszönném. Tyria nem tud belépni és nem tudok neki tanácsot adni, mert én sem tudom. Nekem automatikus a bejelentkezésem.
    Várom a levele(ke)t!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Endikém! Közben azt hiszem, hogy rájöttem, mi volt a baj, de azért leírhatod, hogy biztos legyek benne. Köszi. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a segedelmet! Így már szerintem menni fog!

    VálaszTörlés