2006. szeptember 1., péntek

Most jutottam el ide...

Páromat tegnap nem fújta el a szél, nem fázott meg, csak át. Még ma is úgy bújt be az ágyba este, hogy de jól fog esni az alvás a jó meleg paplan alatt, mert szinte kihűltek a csontjai.
Két nagy sporttáska ruhát, ágyneműt szállított haza, de legalább nem kell újra lemennie. Én meg ismét mostam, mostam és mostam. Egyszer talán vége lesz, mert még mindig van szennyes. "Ágnes asszony a patakban..." Jó, hogy már nem patakban kell mosni! :)
Holnapra szép időt jósoltak, legalább gyorsan meg fognak száradni és akkor még vasalni is kell, meg a fejemet valahogy rendbehozni, mert a hajamra már rá sem tudok nézni!

Ma van a nyitóbuli a Tandemben! Kár, hogy én már a korom miatt, no meg egyéb fontos teendőim is akadtak, nem tudtam elmenni. Biztos nagyon jól érzik magukat, mert Metánál olvastam valami ilyesmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése