2006. szeptember 20., szerda

Éjszaka a Rákóczi úton

A keddről szerdára virradó éjszakán nem követtem az eseményeket a TV adásában, úgy gondoltam elég lesz, ha reggel tudom meg az újabb híreket. Jól gondoltam.
Ami itt történik, az számomra felfoghatatlan és tőlem nagyon idegen. Békepárti vagyok.
Azoknak, akik éjjel az utcákon törnek, zúznak, úgy látom, ismerős a helyzet. Vannak nagyon rutinos randalírozók, akik eltakarják az arcukat, nekik nyílván vannak már tapasztalataik, tudják, hogy így nehezebb beazonosítani őket. Vannak fiatalok, szinte gyerekek, akik még a kamerába is néznek, integetnek, nevetgélnek, fel sem fogják, hogy mit művelnek, csak jó buli, ki lehet élni az összes elfojtott agressziót.
Vajon a szüleik látják őket? Ha igen, akkor miért nem szólnak nekik, hogy gyere haza fiam, ne csináld, nem szabad! Vagy ők is ott dobálják a köveket, gyújtják fel az autókat, törik be az üzletek kirakatait, vagy épp egy kis polszki ablakát?

1 megjegyzés:

  1. Endikém! Én sem örülök, hogy erről a témáról kell szólni, de annak örülök, hogy a véleményünk egyezik! :) Nagyon érdekes tapasztalatokat szereztem... Itt is, ott is olvasgattam, bizony néha nagyon meglepődtem. Nem értem, hogy hogyan lehet a vandalizmussal egyetérteni és azt forradalmi tettnek kikiáltani! :(
    Még írtam itt valamit, de töröltem, majd emailben inkább! Tiedet megkaptam, légy türelmes kérlek, válasz a napokban megy, csak kell hozzá egy kis nyugi.

    VálaszTörlés