2006. július 24., hétfő

Tegnap, ma...

Tegnap nem írtam, nem jöttem, mert nagyon meleg volt, és a gépem nem légkondicionált szobában van, úgyhogy kissé lelassult a lelkem. :)
Meg kicsit megijedtem. Az elmúlt héten kétszer is eleredt az orrom vére. Tegnap elég nehezen állt el. Hűtöttem magamat kívül-belül, aztán végre sikerült, de nagyon nyugtalanul aludtam, állandóan attól féltem, hogy éjjel is megismétlődik, s még a végén úgy járok, mint a nagy hun vezér: Attila. Nem is beszélve az ágyneműről! :)
Hülyeségeket álmodtam, többek között a kisunokámat fent felejtettem a buszon, és már egy másik buszon ülve vettem észre. Nem kívánok senkinek ilyen álmot! Rémes volt!
Remélem, a mai éjszakám jobban alakul.
Hűvösebb van, és még ha átmeneti is, de jól jött ez a kis felfrissülés! A sok beázás, áramszünet, villamosok, vonatok leállása azért nem kellett volna!

2 megjegyzés:

  1. És most hogy vagy? Nem kellene orvosnak elmondanod? Még akkor is, ha nyilvánvalóan a meleg is közrejátszott, de hátha tud valami gyógyszert.

    VálaszTörlés
  2. Háááát... Nem szeretek orvoshoz járni, pedig a mamám egészségügyis volt, de ő is csak végső esetben fordult hozzájuk. Tőle tanultam... :)
    Viccen kívül, jobban vagyok, ha megint jelentkezik, akkor mégis elmegyek az orvoshoz, pedig..., de gondolnom kell a családra is, és nekik még szükségük van rám.
    Köszi a törődést, jólesik. :)

    VálaszTörlés