2006. június 19., hétfő

Kloss kapitány

Ma délután kapcsolgattam a távirányítót, hát mit látok? - Kloss kapitányt! Esküszöm, jó volt nézni, pedig de régi sorozat! Egy egész ország szerette, izgult érte annak idején. Meg is énekelték a Tenkes kapitányával együtt, ha jól emlékszem... Nekem még a Stirlitz ilyen emlékezetes, ja, meg a Belfegor! A Forsyte Saga-ról nem is beszélve. Akkor kezdtem el olvasni a könyvet, hamarabb elolvastam, mint ahogy a sorozat végetért. Azóta is az egyik kedves könyvem.
Csak azon csodálkozom el néha, hogy milyen más volt akkoriban a férfiideál. Aki ma is ugyanúgy tetszik, mint régen, az Belmondo, na nem a mostani, hanem a fiatal. :)

4 megjegyzés:

  1. Érdekes, a Kloss kapitánynak csak a neve rémlik, de egyáltalán nem tudok felidézni belőle semmit. A többi viszont előttem van, a Stirlitzet én is nagyon szerettem.
    Volt még egy olyan is, hogy Négy páncélos, meg a kutya, vagy valami ilyesmi - lengyel harckocsizó katonák voltak egy farkaskutyával.

    VálaszTörlés
  2. Igen, meg aztán a Benyovszky, Sándor Mátyás, Onedin család, Minden lében..., stb. Nekem jobban tetszettek, mint a mai amerikai fantasztikus "hülyeségek", vagy akció-sorozatok.

    VálaszTörlés
  3. Meg a Hosszú, forró nyár!

    VálaszTörlés
  4. Látod, ez igazán nem jutott eszembe, pedig nagyon aktuális! :)

    VálaszTörlés