2006. június 22., csütörtök

G. W. Bush és bús

A mai nap krónikájához tartozik:
Lányom déli 12 óra előtt pár perccel telefonált, hogy baktat a belvárosban, mert Bush elnök miatt ugye, semmi jármű nem közlekedik. Így viszont látott egy tüntetést. Két ember, az egyik egy déli államok szövetségi zászlóját lobogtatva, a másik egy magyar zászlót, azt ordítja, hogy Bush menjen a búsba! Ilyenkor, esküszöm, nem tudom, hogy sírjak-e, vagy nevessek?
Inkább nevetek.Photobucket - Video and Image Hosting

Más:
Gyülekeznek a fellegek hazánk egén.Photobucket - Video and Image Hosting Nem átvitt értelemben, hanem szó szerint. Én nem bánom, essen, de akkor a levegő is hűljön már egy kicsit, mert ha csak arra lesz jó az eső, hogy még párásabb, fülledtebb legyen a levegő, hát akkor én, én..., én nem is tudom, mit csinálok! Azért harakiri nem lesz belőle! Megyek és iszom egy jó kávét.Photobucket - Video and Image Hosting

2 megjegyzés:

  1. A kávézásba beszállok :-) És szárítkozom egy kicsit, mert Pesten kívül azért esett egy rövid heveset, éppen kilépés előtt 10 perccel eredt meg, aztán a kapuig nagyon...
    Viszont itthon isteni a naplemente :-)

    VálaszTörlés
  2. OK. A kávé kínálás nélkül is közös. :)
    Én meg úgy vártam az esőt! Innen látszott, hogy körben villámlik, de csak a fények voltak nagyon szépek és érdekesek. Olyan sejtelmes, sárgás-szürkés volt minden. Szép volt.

    VálaszTörlés