2006. június 27., kedd

Forró nap

Már reggel nagyon meleg volt. Nem is ébredtem jól, a fejemben az agyam mintha megolvadt volna, minden kis mozdulatra belehasított a fájdalom. Gyorsan kávé, quarelin. Így indult a nap.
Később, szinte fizikai fájadalmat éreztem, amikor meg kellett főznöm egy adag tésztát, pedig hát az igazán nem nagy ügy!
Majd tengtem-lengtem, olvastam, elaludtam. Arra ébredtem, hogy iszonyú melegem van, olyan vizes vagyok, mintha egyenesen a zuhany alól jöttem volna. Kiderült, hogy áramszünet van, és a ventillátor lapátjai bágyadtan álldogálnak. Ennyi kellett csak nekem! - én még bágyadtabban álldogáltam, aztán erőt vettem magamon és ittam egy kávét. Ettől kicsit magamhoz tértem. Na nem nagyon!
Kb 2 óra elteltével visszajött az áram, hurrá! - elindultak a lapátok, közben alkonyodni kezdett, a Nap már nem sütött olyan elemi erővel, végre ki lehetett nyitni az ajtót, ablakot. Micsoda öröm! - jár a levegő...
Most itt ülök a gép előtt, mögöttem csöndesen duruzsol a tv, más nem is világít, mert az erkélyajtó tárva-nyitva és nagyon nem szeretem, ha bejönnek a lepkék, bogarak. Nem félek tölük, mert miért is félnék? - csak egyszerűen rosszul tűröm, ha rámszállnak, vagy a fülem körül zümbörögnek. Nnnna!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése