2006. május 27., szombat

Zavaró körülmények...

Nagyon zavar engem ez az új freeblog-rendszer. Nehézkes és pl. a verses blogomban képtelen vagyok sűrűre venni a sorokat. Így nagyon csúnya. Nekem legalábbis nem tetszik. Erősen gondolkozom, hogy valahogy átmásolom ide a verseket, na nem ebbe, mert ez ugye csalamádé, ide minden belefér. Ráadásul a képernyő felbontását is meg kell nagyítani, hogy látszódjon az a szerkesztő sor, ahol le lehet menteni az új bejegyzést. Mit mondjak, ez sem tetszik. Nekem a 800x600-as felbontás a szimpatikus, nagyon sok helyen az a jobb. Egészen elszontyolodtam. :-(
Na, majd holnap, azaz holnap nem, mert jönnek a gyerekek, hanem vasárnap este meglátom, hogy milyen változások történtek még ott és akkor eldöntöm, hogy mit csináljak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése