2006. május 3., szerda

Siker!


Na végre! Igaz, hogy az Internet Explorert nem tudtam megjavítani, pedig igazán mindent elkövettem az érdekében. Tőle érzékeny búcsút veszek, néha még előszedem majd, ha ellenőrizni akarom, hogy az IE alatt milyen az általam készített oldal, mert gondolni kell azokra is, akik ezt a programot használják. Ugyanis most derült ki számomra, hogy az én nagy gonddal összehozott blogomat a Firefox böngészővel nézegetők nem úgy látták, ahogy én azt hittem. Most áttértem én is a Ff-ra, rendes képet csináltam, igaz, ráment jó sok időm, mire rájöttem, hogy mit kell másképp írni a programban, de most mindkét böngészőből elég jól láthatják a blog igazi kinézetét. A verses blogról van szó. Jelen állapotában a fentiek szerint lehet ráismerni. :)
Tehát vége a problémázásnak, már mindenkit mozgósítottam, hogy tud-e segíteni? Ezennel jelentem: minden OK! Addig, amíg valami hülyeséget nem csinálok újból, és akkor kezdődik minden előlről. :) De talán már említettem, hogy így tanul a magamfajta botcsinálta programozó. Még szerencse, hogy némi gyakorlatom már van, persze az AutoCad programozási nyelve egész más volt - lisp, autolisp -, de azért valamit mégis segít. A gondolkodásmódot, a programok logikáját, mindenképp megtanultam akkor és a kifejezések is gyakran visszaköszönnek. És még ráadásul szórakoztat is, járatom a kerekeket, nem rozsdásodnak be! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése