2006. május 25., csütörtök

Megüt a guta!

Már megint írtam jó sokat és mikor le akartam menteni, hát nem elszállt!
Fáj a derekam, reggel tettem egy rossz mozdulatot és azóta bele-belehasogat, szerencse, hogy nem egyfolytában fáj, mert akkor most nem mérgelődhetnék itt a gép előtt ülve! :) Szedegetem az algopyrint, csak módjával, mert attól meg a gyomrom purcan ki. Jó...
Írtam még az iwiw-ről, hogy egy vadidegen jelentkezett, miszerint ő ismer, én viszont nem ösmérem sem névről, sem képről. Az illető talán tévedett, összekevert valakivel, vagy csak próbálkozik, túl sok az ismerőse! Hja, ha így gyüjti, hát így könnyű!
Ennél sokkal bővebben írtam erről a témáról, meg az ismerősökről, de már nincs kedvem ismételni, és már nem is tudnám úgy leírni, az valahogy nem az igazi...
Na, megyek aludni és pihentetni szegény fájós derekamat. Photobucket - Video and Image Hosting Mindenkinek jó éjszakát, aki reggel téved erre, neki jó reggelt, szép napot kívánok!

3 megjegyzés:

  1. erőteljes jobbulást kívánok!!

    VálaszTörlés
  2. Sokat pihentesd, ülés csak jól kitámasztva és fekvésben tornáztasd óvatosan. Én a télen így javítottam meg, igaz, lassan ment, de most már hetek óta sokkal jobb. Ha tudsz szerezni Salonpas gélt patikában vagy gyógynövényesnél, az sokat segít. Jobbulást!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nektek!
    A jó tanácsokat igyekszem megfogadni, holnap megyek le, majd szétnézek a patikában. Jó program... :) Most nem pörgök, az biztos, csak szép lassan járok, úgy tovább érek - szó szerint! :)

    VálaszTörlés