2006. május 6., szombat

Hétvége!

Photobucket - Video and Image Hosting
kívánok mindenkinek! Vasárnap Anyák Napja!

Az én Mamám

Az én Mamám nem hordott bubifizurát,
nem hordott párizsi ruhát és mégis szép volt.
Az én Mamám lágy hangja csupa zene volt,
emlékszem olyan szeme volt, akár az égbolt.
Az én Mamám még néha elpirult,
szívében még a múlt melódiája gyúlt.
Az én Mamám nem hordott bubifizurát,
nem hordott párizsi ruhát és mégis szép volt.

Adhat Isten gazdagságot,
rubintokat és gyémántot, márvány palotát.
Adhat pénzt, ragyoghat rajtad a drága ékszer.
Csak egyet nem adhat kétszer:
édes, jó, anyát.
Adj csókot az ősz fejére,
ráncos, reszkető kezére.
S érezd azt meg, hogy a szíve érted reszket.
Hogyha bánat ér, ölében vígaszt lelhetsz.
Imádkozz a jó Istenhez, hogy tartsa meg neked.

Az én Mamám még néha elpirult,
szívében még a múlt melódiája gyúlt. ...



Mama

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése