2006. május 2., kedd

Firefox...

Most éppen Firefox alatt írom ezt a pár sort. Ez is olyan, hogy van sok előnye, de hátránya is. Nem lehet minden tökéletes, tudom, de vannak dolgok, amikben maximalista vagyok. Ilyen a számítógép és a programok. Rettenetesen tud bosszantani és izgatni, hogy valami miért nem működik úgy, ahogy kéne. Most három böngésző között ingázom, mert egyik sem olyan, amilyet én szeretnék. Attól függően használom őket, hogy mi a fontos.
Itt pl. a Firefox tökéletes, de a másik blogomnál már nem a valós képet mutatja, fogalmam sincs, hogy miért. Ott az 1'st ZipCommander a jobb, de a legjobb az lenne, ha az eredeti, megszokott IE-t használhatnám. Ott olyan otthonosan érzem magam, vagy inkább éreztem, mert most inkább egy albérletre emlékeztet, ahol a házinéni nem tartja be a szabályokat. :) Bár én is bűnös vagyok, ha maradok a hasonlatnál, akkor becsempésztem a lakásba egy tiltott személyt. Igen, letöltöttem egy programot, szerintem az okozta a bajt. Ellopott valamit az IE-ből és képtelenség visszaszerezni tőle. Lehet, hogy a rendőrséghez fordulok? :) Hívok egy szoftverest, ő talán tud segíteni, bár a telefonban inkább a Ff-ot ajánlotta megoldásnak.
Meg kell szabadulnom ettől a problémától, mert lassan a mániámmá válik. :)

Nincsenek megjegyzések: