2006. április 20., csütörtök

Mégsem az ördögé!

Azt hittem, hogy a mai napom az ördögé, de nem így lett. Egész nap lestem az eget, de csak esett és esett... El kellett volna mennem itthonról, de mivel nem volt kötelező, hát bizony maradtam a fenekemen. Semmi kedvem nem volt kimenni a nyirkos, esős utcára. Itthon meg nem fogtam bele semmi komoly dologba, hátha eláll az eső és akkor útrakelek. Egyfolytában indulóban voltam, de mégsem indultam. Olyan bizonytalan állapot az ilyen. Utálom!
Aztán este beszélgettem a lányommal, elég hosszan, majd befutott egy másik telefon is Székesfehérvárról. Mégsem volt ez a nap az ördögé! :) A holnapot már nem sinkófálom el! Holnap elintézem, amit ma kellett volna és talán találkozom valakivel, aki nagyon kedves barátnőm, bár még csak az írásaiból és telefonbeszélgetésekből ismerem, több, mint egy éve, de személyesen csak talán holnap fogunk találkozni. Jó lenne! Neki elég szoros a programja, na, majd meglátjuk. (A vak is azt mondta!) Egyszer úgyis összefutunk, remélem...

4 megjegyzés:

  1. Üdv innen a távolból Rhumelnek is :-)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos, nem jött össze. Rhumelnek nagyon kiszámított volt az ideje. :(

    VálaszTörlés
  3. :( pedig úgy szurkoltam egy jó kis délutánért nektek

    VálaszTörlés